Ինչպես կառավարել ուտելու ցանկությունը.

Ինչպես կառավարել ուտելու ցանկությունը.

hover background

Դիտվել է:
358


1. Գլյուկոզա
Գլյուկոզան հանդիսանում է ուղեղի համար սնունդ:Չստանալով գլյուկոզա ,ուղեղը սկսում է այն պահանջել և արդյունքում առաջանում է սաստիկ ուտելու ցանկություն: Շատ ուտելու արդյունքում հնարավոր է ավելորդ քաշ վաստակել: Այս ամենից խուսափելու համար, պետք չէ սննդից բացառել քաղցրը, այլ պետք է սահմանափակել նրա քանակը:

2. Սննդի ծավալ
Հագեցման զգացում մարդու մոտ առաջանում է այն ժամանակ, երբ ստամոքսը ձգվում է որոշակի չափով, ուղեղը ստանում է ինֆորմացիա հագեցման մասին: Ստամոքսը մկանային օրգան է: Ինչքան շատ է մարդ ուտում, այնքան ավելի շատ է ձգվում, որի հետևանքով ստամոքսի տարողությունը կարող է հասնել մի քանի լիտրի: Որպեսզի ստամոքսը չմեծանա հարկավոր է օրը 5 անգամ ընդունել սնունդ, ամեն անգամ չգերազանցելով 250-300գ սննդի չափաբաժինը:

3.Քնի ռեժիմ
Քնի ժամանակ արտադրվում է սերոտոնին՝ ուրախության հորմոնը, որը խոչընդոտում դեպրեսիայի զարգացմանը: Դեպրեսիան անընդհատ բերում է սովածության զգացում, և որպես հետևանք ՝ ճարպակալման: Այսպիսով լիարժեք քունը նպաստում է ճարպի քանակի նվազմանը:

Ապրեք Առողջ...

Պատրաստեց Բ.Գ.









Դիտումներ: 358 | Ավելացրեց: KaReN♪
Տարածել այս նյութը`(Share)




ս Հարգելի՛ մեկնաբանող, մեկնաբանություն գրելուց առաջ հիշի՛ր, սա հանրային հարթակ է, և ձեր մեկնաբանությունը կարող են կարդալ բոլորը:

Մեկնաբանված է անգամ



Մուտք


Որոնել

Գնահատեք կայքը
Արդյոք հարմար է մեր կայքը ?
Պատասխանել են 110 անգամ

Տվեք հարցեր կայքի ադմինիստրացիային


Մենք ֆեյսբուքում


Գովազդ AboutAll-ում


Ամենաշատ Դիտվածները
500


Ունե՞ք օրվա կադր

Հաշվիչներ Рейтинг@Mail.ru -


Անվճար կայքերի կոնսրուկտոր - uCoz
home